Покищо єдиними та більш меньш обгрунтованими конкурентами для нового елекричного кроссовера від Audi є британець Jaguar I-Pace та американець Tesla Model X. Як не дивно серед співвітчизників E-tron на ринку поки що не має жодного аналога, тому до цього кроссовера прикута увага більшості європейських автожурналістів. За своїми габаритними розмірами E-tron розмістився між середньорозмірним кроссовером Q5 та більш крупним Q7. Довжина цього високоехнологічного позашляховика складає 4 метра та 90 сантиметрів. Екстер҆ єр E-tron нагадує про останні нові моделі від Audi але з деякими особливими елементами, які вирізняють його серед бензинових сородичів.
На Audi E-tron встановлюється одразу два електродвигуна на 168 та 188 к.с., які працюють у парі та генерують сумарну потужність силової установки у 402 к.с. на протязі 10 секунд. Розгін з 0 до 100 км/год триває біля 6 секунд, що є досить комфортними показниками для повсягденної експлуатації. Автомобіль пристосований до подолання значних відстаней і за попередньою інформацією може проїхати на одному заряді до 400 км. Досягти такого показника вдалося не тільки завдяки об҆ ємним батареям а і високому рівню рекуперації гальмівної енергії. Зарядний пристрій підтримує надшвидку зарядку до 150 Квт, тому батареї можуть відновити 80% енергії за 20 хвилин, а це не набагато довше ніж автолюбителі витрачають при заправці бензином або дизелем. До практичності E-tron слід віднести просторий салон та багажний відсік, корисний об҆ єм якого складає 660 літрів.
Інтер҆ єр E-tron має архітектуру схожу з модеями A7 та A8, який включає в себе два сенсорних екрана та віртуальний кокпіт. Матеріали обробки салону вирізняються відмінною якістю та виглядають просто чудово.
Виробництво Audi E-tron вже стартувало на заводі бренду поблизу Брюселя, де раніше збирали компактний хетчбек A1. Орієнтовна вартість E-tron у Європі біля 80 тисяч євро…